Įvykę renginiai

Įvykę renginiai

Edukacinis užsiėmimas „Žaidžiame Draugoteką“

2023 02 27

Vasario 27 d. Birštono viešojoje bibliotekoje vyko projekto „Inovatyvūs Lietuvos bibliotekų skaitymo skatinimo sprendimai vaikų ir jaunimo socialinių santykių kūrimui su aplinka“ atidarymo renginys, kuriame dalyvavo Birštono gimnazijos 8 klasės mokiniai su lietuvių kalbos ir literatūros mokytoju Kęstučiu Bunevičiumi. Edukaciniame užsiėmime „Žaidžiame Draugoteką“ renginio vedėjas Evaldas Ragelis gyvai, įtraukiai ir žaismingai pristatė virtualų žaidimą „Draugoteka“.

Nemokama mobilioji programėlė „Draugoteka“ 5-8 klasių mokiniams, sukurta projekto vykdytojos Panevėžio apskrities G. Petkevičaitės-Bitės viešosios bibliotekos kartu su partneriais Kauno, Klaipėdos I. Simonaitytės apskričių viešosiomis bibliotekomis ir kūrybinės studijos BLACK BOOK (Norvegija), skirta skatinti skaitymą, užmezgant ir kuriant socialinius ryšius. Žaidimo metu reikia susikurti savo profilio įvaizdį ir keliaujant nuo užduoties prie užduoties susirinkti kuo daugiau draugystę žyminčių širdelių, kurios yra raktas į kitą etapą. Patekusieji į dviejų aukštų biblioteką susipažins su vienu iš penkių „Draugotekos“ herojų (Saulė, Klaudija, Elijas, Jonas, Luna), atliks kūrybines užduotis: kurs pasakojimus, koliažus, mokysis dirbti komandomis. Virtualioje bibliotekoje bus galima užsisakyti norimą skaityti knygą arba ją galima išsirinkti užsukus į biblioteką – iš knygų lentynos „Draugoteka“. Knygas šiam projektui atrinko profesionalūs specialistai. Projekto pabaigoje kiekvienoje bibliotekoje bus išrinkti ir apdovanoti aktyviausi žaidėjai, daugiausia perskaitę knygų.

„Draugotekos“ penkiuose edukaciniuose užsiėmimuose: „Saulė ir netikėti atspindžiai knygose“, „Klaudija ir paguodos paieškos knygose“, „Elijus ir stebuklingi nuotykiai knygų puslapiuose“, „Jonas ir rūpesčių sprendimo būdai knygose“, „Luna ir nepaprastos knygų herojų savybės“, laukia smagios užduotys, nauji draugai, neskaitytos istorijos ir visokie netikėtumai. Jie vyks Birštono viešojoje bibliotekoje, dalyvaujančioje projekto veiklose.

Naujas, inovatyvus skaitymo skatinimo žaidimas pritaikytas „Android“ ir iOS operacinių sistemų mobiliesiems įrenginiams. Programėlę galima atsisiųsti Google Play, App Story.  

Projektas finansuojamas 2014–2021 m. Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų priemonės „Kultūros prieinamumo plėtojimas ir kultūrinio švietimo stiprinimas“ lėšomis.